مراسمات ترحیم فرصتی مناسب برای تبلیغ انتخاباتی در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 تير 1394
بازدید : 400
نویسنده : فــردیـن احـمدی

قابل توجه مدیران محترم سایت ها و وبلاگ های خبری بشاگردی، بشاگردنیوز، ندای بشاگرد، طلوع بشاگرد.و اعضای گروه مجمع بشاگرد جهت اطلاع رسانی

در مراسمات ترحیمی که به مناسبت فوت اهالی منطقه برگزار میگردد شاهد حضور چهره های سیاسی حوزه شرق استان هرمزگان در مراسمات میباشیم که جهت معرفی خود به مردم حضور می یابند و مراسمات ترحیم کاملا رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته که هدفشان تبلیغ انتخاباتی بوده که از طرف عده ای که دنبال منافع شخصی خود هستند اطلاع رسانی و دعوت میگردنند تا در مراسمات سخنرانی کنند.

این در حالیست که هنوز زمان زیادی برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و طبق اعلام وزارت محترم کشور تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم تلقی میگردد و جالب اینجاست که وضعیت صلاحیت نامزدی از نظر شورای محترم نگهبان هنوز معلوم نیست احراز بگردند یا خیر.

چگونه است افرادی که در طول دوران مدیریت یا کاریشان طی چند سال گذشته بشاگرد را با چشم خود ندیده اند اما الان دایه مهربانتر از مادر برای مردم بشاگرد شده اند؟

به عرض مردم شریف بشاگرد برسانم که اجازه ندهید از شما مردم نجیب و پاک و ولایت مدار سوء استفاده ابزاری جهت منافع شخصی یک سری افراد سودجو در منطقه بکنند، به هوش باشید الان جریانی در منطقه به راه افتاده، جهت تخریب نماینده محترم فعلی ...

از شما خبرنگاران محترم که وظیفه خطیر خبرنگاری را دارید و همچنین تمامی دوستانی که دلشان به حال بشاگرد و بشاگردی میسوزدخواهشمند است نسبت به وجود این جریان در منطقه با شفافیت کامل اطلاع رسانی کنید و مردم بشاگرد همسو با ملت بزرگ ایران در تمامی صحنه ها حضور دارند و در زمان قانونی هر انتخابات بیشترین مشارکت مردمی را دارند.

امیدوارم که مردم بشاگرد به هوش باشند و گول شعارهای توخالی و تکراری چنین افرادی نخورند .

(نظری)

متن ارسالی توسط یک شهروند بشاگردی





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: عصر بشاگرد؛ شهرستان بشاگرداطلاع ر ساني ؛تبليغات دور جديد؛ مراسم ترحيم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 1663
بازدید کل : 125109
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com